mandag den 18. juni 2012

Blodige sår og lækker frokost

Så er vi nu i gang med dag 2!

I dag:

Teltene er begyndt at tage form, og i 4 timer, pløkkede jeg pløkker i jorden...
Og ikke blot jord, men græsk jord...
Ergo: STEN, STEN og fik jeg sagt STEN?

Fik pløkket to og et halvt telt, hvilket ikke er noget prangende, men det blev gjort.
Har nu derfor åbne sår på begge hænder og svulmende fingre.
Det var hårdt - for helvede, det var hårdt!
Fik heldigvis nogle knæbeskyttere, men på en eller anden måde, gik den latente asiat op i mig, og valgte de fleste gange at sidde på hug i stedet for på knæene?
- Tror det måske sidder i generne, det der med at sidde på hug, men det gjorde jeg så, mens sveden bogstavelig talt dryppede ned på jorden.
Hver gang pløkken ramte en sten, skulle man fortsætte, for så kunne man bryde stenen og ned igen til jorden - men nogle gange er stenene for store, så det var altså umuligt, hvilket resulterede i at pløkken vendte og drejede sig og kradsede sig ind i hånd på mig, og hammeren blev træls, og alt det der...
I kan vel næsten forstille jer det?
Ret sjovt så det nok ud, men jeg gjorde det - er ikke så motorik og praktisk-spasser som nogle måske går og tror... Hehe...

Må dog indrømme, at jeg flere gange, efter at have ødelagt mange pløkker (læs: minimum 30), satte mig ned og bandende og svovlede og spurgte flere gange mig selv, hvorfor jeg i alverden gjorde det her...

Men, men, men...
Det er begyndt at blive bedre.
Selvom de stadig er barnlige på deres egen facon, ser jeg igennem det, for det er nu egentligt ikke nogle valid grund til at sådanne noget skal ødelægge min oplevelse hernede.

Så efter dagens arbejde, har vi nu sat 9 telte op. Eller... 8 og en halv, da jeg stadig mangler en halv, men gad vitterligt ikke mere - så en tur ned på stranden, nyde vandet, og så i bad, og så ned på Neon (læs: ny stam-cafe - den med frappe og gyros og wi-fi), få en lækker frokost i form af en stor græsk salat, og nu sidder jeg så med en frappe og skriver lidt ned, mens jeg venter på, at mit nye sim-kort bliver opdateret/aktiveret, så jeg kan fylde taletid på og bruge den.
I får self også mit nummer, hvis I vil skrive en hyggelig sms, og så kan jeg svare jer når jeg kommer på internettet igen :D hehe...

Dagens frokost
 

Stranden 

Selvom jeg ikke decideret af fan af det der campingkoncept, må jeg indrømme at min udsigt fra mit telt er fantastisk - og næsten det hele værd.

Udsigten fra mit telt
 
Stranden og "vandvolley bane"


Pas rigtig godt på jer selv, indtil næste gang...

Adió....

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar