søndag den 14. juli 2013

48 hours... Helt krimiagtigt

Om ca. 48 timer, står jeg i Kastrup Lufthavn med min bagage og er kommet hjem.
Hjem fra endnu et eventyr i sydens sol.
På den ene side er jeg klar til at komme til, men så igen, så skulle man være et skarn ikke at kunne blive et par dage mere...
Er allerede igang med at sige farvel til folk, og det er helt underligt, når der er fuld gang i sæsonen.
Men ja. Jeg er klar til at tage hjem.
Selvom solen er dejlig og maden lækker og vandet køligt, trækker hjertet hjemad.
Savner virkelig alle folk derhjemme.
Savner min bedre halvdel.
Meget.
Rigtig meget.
Ville være fedt at kunne komme tilbage hertil, begge to...

Karaoke i går gik rigtig fint. Fik skrålet og skreget en del.
Fik også sunget meget med mr. O, som synes det var sjovt at smide vand på mig mens jeg sang.
Ohh so sweet!
Men næsten hele lejren var dernede...
Unge som gamle.
Men ikke mange turde synge, så det var lidt en blanding af mig der sang og grækerne...
Men hyggeligt var det.

Og havde i dag vores fabelagtige 5-kamp.
Sved og tårer blev fremprovokeret og en vinder blev til sidst kåret.
Efter det, havde vi endnu en hyggelig omgang pastamaling.

Ellers har dagen i dag bestået af bro-bro-brille i vandet og hjemmebiograf ved mit telt med en hel flok unge. Vi så Pitch Perfect og startede på Ice Age og Pokemon.
Men det var super hyggeligt!
Og nu sidder Melissa og jeg bare og slapper af og ser Da Vinci Mysteriet.
De andre er nede til grillaften.
Vi skulle have spist ude i dag, vores lækre salat, men har fundet ud af, at restauranten er gået konkurs og skylder mega mange penge væk.
Dumt, dumt, dumt...! Så ingen salat til os, men til gengæld havde Elsa lavet lækker mad til os! Mums!

Men nu kalder de små...
Vi har aftalt at gå på Stefans her til aften og få en is...
Og det er vist tid nu...
Såååå... 

Nå...
Billedespam...
Billeder siger mere end 1000 ord...
Der står 10 mennesker og stirrer på mig...
Ret skræmmende...

Hvaaaaaalp....

Mr. Walking Stick

Vi ser Da Vinci Mysteriet

Chew Chew...

Amagerdrengen og O til Mambo-dans

Nu har jeg lovet at komme med en positiv udtalelse om O...
Så here goes...
Kommer helt klart til at savne hans selskab, samt både amagerdrengens og pindgrispandekagepige2.
Det har været en rigtig dejlig uge, og det har været super fedt at have haft deres selskab hernede i denne uge.

I morgen skal der pakkes og i morgen skal der laves pandekager!
Det bliver monster hyggeligt...

Nå... Nu råber de alle efter mig...
Videre update senere...

...

1 kommentar:

  1. Vi savner også dig!
    Kom så hjem.. NU! Og tag solen med... Basta.

    SvarSlet