mandag den 1. juli 2013

Volleyball og swingerklub

Kalo Mina...!
Glædelig første dag i den nye måned!
Eller også er det bare fordi det er 1. juli...
Men alligevel, Kalo Mina!

Sidste dag for de gæster der skal være her en uge. Det betyder også sidste dag for min søster og hendes kæreste. Øv øv, men i morgen kommer min kusine, og når hun kommer, begynder countdownen til jeg skal hjem. Det betyder ikke, at jeg bare helt vildt gerne vil hjem, men lidt hjemve har man da, når man har sin udkårne 2000+ km væk fra hvor man selv er.
Men nok mere fordi, at vi begge skal hjem samtidig. Og når hun kommer, er udsigten til at jeg selv skal hjem også begyndt.

Fik mine lister her til morgen, og det viser sig så, at lejren bliver fuld belagt. Ergo, intet telt til min kusine. Så måtte de nyankomne teltopsættere lige fikse hende et telt. Selvfølgelig næsten ved siden af mit. Der var dog lidt problemer med det, for den plads var lejet ud, bla bla, men det et slået op ny og fikset!

Kubb/kongespilsturneringen var i formiddags, og hold op hvor var det hyggeligt. Næsten alle fra lejren var fremmødte og vi fik os nogle gode og sjove spil. Tabte dog semifinalen, men vi slog (lille Marias mor og jeg) "Ungdoms-holdet"...
Pinligt for dem, siger jeg bare! Ja hov!

Finalekampen....

Efter turneringen fik vi endelig gang i det velomtalte volleyball, og det var rigtigt hyggeligt. Ungdomsholdet vs min søster, kæreste og jeg... Først bedst af tre, så bedst af fem, så bedst af syv og endeligt bedst af ni. Tror ikke de kunne mere...
Så siger dette, lidt sig selv hvem der vandt?!?
Ungdommen har i hvert fald ikke haft heldet med sig i dag...! 

Ellers har dagen budt på research omkring Olynthos (Aristoteles' fødeby - gammel udgravninger) og drypstenshulerne Petralona. 
Håber lidt på at kunne lave en tur dertil i næste uge, da lejren er fyldt helt helt op.

Har også været ude og handle med Elsa, og har indset, at pengene i pengepungen bliver mindre og mindre. Ved slet ikke hvad jeg har brugt penge på?! Det er helt vildt!
Må nok hellere gå en spareuge i møde, har dog også fyldt godt op i depoterne efter dagens indkøbstur med Elsa.

Her til aften har vi holdt afskedmiddag med min søster og kæreste. Elsa lavede den mest voldsomme lækre mad, så sidder nu er så mæt, at jeg ikke skal spise de kommende dage. Dejligt!

Elsas best! Blæksprutte, græsk salat, store kæmperejer og meget mere!

Ekmek - det er for voldsomt godt!

Alligevel er det også vemodigt, for gode mennesker tager også hjem imorgen. Udover min søster og kæreste, tager Tom Hanks og Marilyn også hjem (selvom de gerne vil blive og sove i forteltet hos naboerne - hvilket egentligt ville være mega hyggeligt - helt ærligt...) Hvilket er ret sørgeligt, for hold nu op nogle ligeglade og underholdende mennesker! Helt igennem fantastiske...!
Og så har min søster fået pyntet min kusines telt til hun kommer, og fået afsked med hendes krebs, som miner gået i arv til lille Otto og hans seje bonderøvs-hat.

Det har været en super hyggelige afskedmiddag, som bød på samtaler omkring blandt andet swingerklubber. Nærmere uddybes det ikke!
Kan godt mærke jeg også kommer til at savne min søster.
There, I said it... Kommer til at høre for dette i laaaaaang tid...

Den første uge er gået hurtigt, nu er der to tilbage. Heldigvis kommer der en hel del mennesker og nogle man kan genkende, i morgen, og samtidig er der også nogle gæster, af de meget bedre, der bliver og er med til at give mig endnu en dejlig uge.

Slut nu på uge 1.
Nu kan de næste bare komme an... 

Forresten, så er "Hvide" kommet tilbage (en hund som "Arnes" ejere passede sidste år)

Hvide...

Og så er der en kat der har pisset i mit telt...
Tror den vil bygge rede der...
Men ser jeg den igen, så................
Det bliver ikke kønt...!
Og nej, det er ikke sjovt.
Det er herre nederen...
Lige som tøjvask.
Hader at vaske tøj i hånden.
Godt det er overstået for denne uge. Måske jeg burde huske at tage det med ind i teltet i aften - hvis det er tørt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar