mandag den 8. juli 2013

Mediedæking, fast procedure og en crepe med kyllingenuggets

Så nu kommer det. 
Det jeg har lovet.
Det store ramaskrig!

Nej stop!
Starter altid ud med det negative.
Lad os lige få nogle skønt og smukt først!
Her til aften tog jeg nogle rigtig gode heldige skud af solnedgangen og en guldsmed...

Pretty pretty pretty... That's all!

Så smukt! Den fløj ofte væk, men kom hurtigt tilbage på pinden. Amazing!

Nå! Skrig og skrig. Så meget skrig var der nu heller ikke.
Mens Melissa fik afholdt ugens store Kubb-turnering, ringede jeg på kontoret og fik det af vide, som jeg lidt havde forudset.
Faste procedurer ved klage etc., etc.
Med den info gik jeg videre, og blev mødt med forståelse.
Forståelse i det omfang, at gæsten godt vidste, at det ville være sådan.
Kan jo ikke trylle og kan jo heller ikke lave særbehandling.
Og er jo bare budbringer. Og det var der forståelse for.
Men det kører jo rundt i ring og ring.
"Så får de 24 til at svare, osv., osv."
Men kan jo ikke love noget helst. Der er en svarfrist og behandlingstid etc., etc., og det er ikke noget jeg kunne lave om på.
Men forståelse var der for, at jeg kun var budbringer.
Men alligevel vil det forsøges at komme i medierne og rundt i kontrakterne, hvis der ikke sker noget inden for 24 timer.

*shrug* (læs: trække på skuldrene)
Kan jo ikke gøre mere end jeg allerede gør.
Men mine ører bløder!
De bløder...
Har ikke hørt om andet de sidste 96 timer.
Og er godt træt af det.
Hvis en gæst (dette tilfælde O) siger de har fået myggestik, skal den gæst da lige have en lektion i at det er bid fra andet og bid fra det der plager denne gæst.
Fedt at O bare fejede det væk og kommenterede: "Jeg har altså fået myggestik!"
Fred være med det, om det skal råbes helt til Jylland eller what ever, er bare selv træt af at høre på det.
Virkelig, virkelig træt!
Gad vide om nogle medier vil tage historien når de kommer hjem?
Ohh well, måske jeg så får 15 minutes of fame i klokken 21 nyhederne når jeg kommer hjem!
Stiller gerne op til interview - har jo fået den vildeste tan, så det burde se godt ud på tv.

Men altså, dagen går og snakken går videre. Lukker ørerne og spiller bare noget volleyball!
Har aftalt med Melissa, TN og OW at tage ned og få en crepe her til aften.
De andre (læs: næsten alle) valgte at holde en fælles afslutningsmiddag, men havde ikke lyst til ar deltage, for ved jo godt hvad det store samtaleemne bliver... 

På vej med mod byen oser byen af stemning.
Luften er lummer og tung. Værre end i går. Men kan mærke at det bliver bedre og bedre jo tættere solen er på horisonten.

Havnen slash molen

Mand i jolle - sjovt 

Et disko at night! Hyggeligt at day...

Men vi kommer ned til pandekagehuset og får bestilt. Eller... Vi prøver.
Jeg vil have en med kylling og de andre med sukker og en med is.
Men Merenda (læs: Nutella) kan de ikke forstå vi ikke vil have.
Jamen, vi vil bare have en pandekage med sukker.
Men hvad med chokolade?
Nej, bare sukker.
Og bare is.
Ingen chokolade...
(Husker I vaflen med de tre kilo Nutella?)
Tror de der grækere har et eller andet med det der Merenda.
Elsa kan også kværne en hel bøtte ned hurtigt!
Og så den med kylling. Hvad vil jeg have i?
Kylling?
Hvad med ost og skinke?
Nej bare kylling.
Sauce?
Bare det I plejer...

Så det blev til en pandekage med mayonnaise og kyllingenuggets.
Spøjst, men det smagte nu meget godt...
At det skulle tage så lang tid for at bestille tre pandekager.
We dont want chocolate....

Men pæn var den og den smagte jo ok...

Og så fik jeg ikke nogen majskolbe på vej hjem!
Øv!
Kun en havde åbent og den gik vi forbi, fordi de andre burde have åbnet.
Men næ nej.
Så ingen majs til mig!
Det må blive en anden dag.

..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar