fredag den 12. juli 2013

She is pulling, she is pulling!

She is pulling...!
She is seriously pulling...!
Altså, Melissa.
Min kusine...
She is pulling, and she is pulling hard!

Nå, efter i går, hvor jeg gik hårdt i gang med min dejlige lånte bog, blev jeg helt fanget og lidt forvirret. Til de af jer som har læst Dan Browns bøger om Robert Langdon, ved nok, at Da Vinci Mysteriet foregår efter Engle og Dæmoner.
Det fattede jeg ikke lige i starten, men læste videre og mangler nu kun 300+ sider.
Helt rart er det faktisk at begynde at læse lidt igen. Meget befriende faktisk.


Men i morges tog vi så på bådtur. Var igen lidt bekymret for vejret, for nogle sider sagde torden, andre sagde regn og nogle sagde sol. Og sol blev det!
Sol, sol og sol hele dagen! Helt fantastisk!
Og mega varmt!
Virkelig varmt.
Følte mig lidt som en rotisserie-grillkylling. Puha, det var varmt. Men det var også rigtig dejligt!
Kom til bageren, (Mmmmm... bageren...) hvor vi denne gang fik smagt på deres små sjove is, og så videre til stamcafeen, og så videre til den store strand og så videre til Skildpaddeøen. Og denne gang badede jeg fra båden!




Mmmm... Miniis... 

For første gange denne sæson badede jeg fra båden.
Bader normalt ikke fra båden, da jeg ikke lige kan overskue alt det vand, men i kombi med varmen og at det var sidste gang, hoppede jeg i.
Mega lækkert!
Og igen, vandkrig...
Og stort farvel...
Det var jo sidste gang jeg skulle på den bådtur.

Yay...

Nu sidder jeg bare, helt igennem tørlagt for energi, og sidder og skriver.
Har fået 11 mails i dag, noget spam, og noget angående min samtale i næste uge.
Skal jo lave den der problemløsning og en personlighedstest...
Og som det ser ud bum ser det ret seriøst ud...

Nårja, og så tilbage til min kusine der puller for hårdt...
Hun har siddet i laaaaang tid og snakket med en mandlig gæst.
E pæn fyr som lige er i starten af tyverne.
Så da man så hende med ham, tænkte man jo alle mulige sjove ting.
Har jo set, hvordan sådan noget her på pladsen starter...
Men, men, men...
Hun synes han nok ikke lige er hende... Men alligevel... Hun lignede en der pullede for vildt...
Holder lige øje med hende og ham de næste par dage... 




Og fik fodret måger igen i dag. Det er er blevet en god tradition. Og i dag slog vi rekord. 10 måger!
Altså, 10 måger, der fangede brødet i luften i det vi kastede brødet op i luften til dem!
Mega fedt!
Nå, vil have lidt at spise, og er blevet inviteret på aften-the og chokolade hos Pindgrispandekage-familien... I morgen skal vi have grillkylling date med dem og mandag aften, gentager vi pandekagesuccessen.

Godnat!

...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar